Deze display is een goed voorbeeld van ruimte optimalisatie. Naast dat de tubes geschakeld zijn geplaatst om meer producten kwijt te kunnen is er ook gebruik gemaakt van een communicatieblok. Omdat een schapdisplay vaak in het schap staat en je de zijkant niet goed kunt zien, is er gekozen om de actie boodschap op een apart nlok te vermelden. Dit zorgt ervoor dat je nog meer de aandacht trekt en klanten sneller verleid worden het product aan te schaffen.
Opdrachtgever: NAIF goodcare
NAIF schapdisplay
Deze display is een goed voorbeeld van ruimte optimalisatie. Naast dat de tubes geschakeld zijn geplaatst om meer producten kwijt te kunnen is er ook gebruik gemaakt van een communicatieblok. Omdat een schapdisplay vaak in het schap staat en je de zijkant niet goed kunt zien, is er gekozen om de actie boodschap op een apart nlok te vermelden. Dit zorgt ervoor dat je nog meer de aandacht trekt en klanten sneller verleid worden het product aan te schaffen.
Opdrachtgever: NAIF goodcare